Un repàs tècnic a la situació de Fukushima
L'ETSEIB organitza una sessió sobre l'accident nuclear de Fukushima titulada "Un repàs tècnic a la situació de Fukushima"
Participaran com a ponents els professors del Departament de Física i Enginyeria Nuclear de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), Xavier Dies, Guillem Cortés i Lluís Batet.
El proper dilluns 28 de març a les 12 hores tindrà lloc a l'Aula Capella de l'ETS d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB) (AV. Diagonal 647, Barcelona) una sessió formativa i informativa titulada "Un repàs tècnic a la situació de Fukushima" en la qual participaran com a ponents els professors del Departament de Física i Enginyeria Nuclear de la UPC Xavier Dies, Guillermo Cortés i Lluís Batet.
La sessió comptarà amb la presència del rector de la UPC, Antoni Giró, i del director de l'ETSEIB, Francesc Roure.
Comparteix aquesta activitat
Dimecres, 2 de maig del 2012
Energies renovables, una altra aposta de futur que el govern central vol perdre
Dijous, 19 d'abril del 2012
Dues empreses catalanes guanyen el premi a l'eficiència energètica que atorga la Comissió Europea
Dimecres, 16 de novembre del 2011
Fans del Kilowatt verd
Dimecres, 26 d'octubre del 2011
"Està el món preparat per a les renovables?"
Dissabte, 15 d'octubre del 2011
Xerrada-presentació de la COOPERATIVA D'ENERGIES RENOVABLES "SOM ENERGIA"- GRANOLLERS-
Dilluns, 11 d'abril del 2011
Granollers celebra la setmana de l'energia
Dimarts, 5 d'abril del 2011
Mataró instal·larà energia solar fotovoltaica als edificis públics
Dissabte, 26 de març del 2011
L'Hora del Planeta. Molt més que una hora
Diumenge, 13 de març del 2011
Granollers cedirà teulades d'edificis municipals per a fer-hi energia